26 Ocak 2012 Perşembe


“Don’t Think” (Sanma) şarkısıyla, şöhrete kavuşan yetenekli Atiye’nin, güzellik ve bakım konusunda bilmediği yok!

Cildin gerçekten pürüzsüz ve gayet formunda görünüyorsun, bunu neye borçlusun?
Atiye: Bol bol su içiyorum ve bir pesketaryenim:)


Nasıl bir şey oluyor o, Atiye:)
Atiye: Hiç et tüketmiyorum. Sebze, meyve ve balık eti yiyorum. Sadece balık yiyenlere pesketaryen diyorlar:)


Diyet yapıyor musun peki hiç?
Atiye: Sağlığıma çok dikkat ederim, ama bence diyet yapmak hiç doğru değil. Yediklerimizi doğru seçersek, bol su içersek, meyve ve sebze tüketirsek, diyete hiç gerek kalmıyor. Ayrıca bu şekilde cildimiz de çok güzel görünüyor.


Bu konularda uzman gibisin, bize bir form önerisi verir misin?
Atiye: Örneğin şeker yerine bal kullanabilirsiniz. Canınız tatlı bir içecek çektiğinde, kola yerine taze sıkılmış portakal suyu içebilirsiniz. Çikolata yemek istediğinizde de muzu tercih edebilirsiniz. Çünkü muz da çikolata gibi insanı mutlu ediyor ve size enerji veriyor.


En çok hangi makyaj malzemelerini kullanıyorsun?
Atiye: Aslında çok fazla makyaj yapmam, sadece rimel ve göz kalemi kullanıyorum.


Yanından hiç eksik etmediğin ürünler neler?
Atiye: El kremi, rimel, göz kalemi ve parfümüm hep yanımdadır. Özellikle Body Shop’un Hindistan cevizi kokulu ürünlerine ve Dior’un Hypnotic Poison parfümüne bayılıyorum. Bu arada yanımda hep ıslak mendil taşırım:)


Cildin için neler yapıyorsun?
Atiye: Tuzla peeling yapıyorum, sonra da bal sürüyorum. Yumuşacık oluyor cildim. Temizlik için de Sebamed’in ürünlerini kullanıyorum.


Güzellik malzemelerini ne kadar zamanda bitirirsin?
Atiye: Ruj fazla kullanmadığım için hep duruyor ve çürüyor:) Göz kalemim ve rimelim hemen bitiyor.


Senden son bir tüyo alalım, ne dersin?
Atiye: Kızların en büyük sorunu sivilcelerdir. Onlara bu konuda çok fazla kimyasal kullanmamalarını öneriyorum. Yazın bol bol güneşlensinler ve bol bol denize girsinler. O zaman sivilceler yok oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder